Mézes-mustáros hetek a Don Pepe-ben!
2019. november 18. írta: FastFood Spy

Mézes-mustáros hetek a Don Pepe-ben!

Újra meglátogattuk egyik kedvenc helyünket, a Don Pepe-t. Most sem csalódtunk! A novemberi kínálatból számomra a mézes-mustáros giga hambi volt szimpatikus.

Hozzá kell tennem, éhesen mentem be a székesfehérvári éttermükbe kb 13:30 körül. Most 21:09 van, még mindig teli vagyok, szóval igencsak laktatóra sikerült ez a burger.

Nézzük mit is takar ez a 2890 Ft-os ár:

  • 3db Rántott hagymakarika
  • Szezámmagos sajtrúd
  • 2 db rántott csirkemell csík
  • Mézes-mustáros szósz
  • Kentucky szósz
  • Bacon
  • Cheddar sajt
  • Paradicsom
  • Marhahús pogácsa
  • Jégsaláta

Már elolvasva is merész adagnak tűnt, hát még amikor párosult a látvánnyal. Viszonylag sok hamburgert eszem, akadnak köztük extra méretűek is. Viszont a Don Pepe burgere a megszokottaktól jóval nehezebb, masszívabb volt. Már ekkor tudtam, hogy ma sem fogok éhesen távozni.

 

Az ízvilága szerintem kitűnő, érezhető rajta minden, ami szerepel a leírásban is. Kiemelném a mézes-mustáros szósz és a szezámmagos sajtrúd együttes ízét. Szerintem remekül passzolnak egymáshoz ebben az összeállításban. Illetve én a hagymakarikákat beletettem a burgerbe, jól kiegészítik az ízeket.

Összességében olyanoknak ajánlom, akik egyrészt képesek leküzdeni hatalmas adagokat, másrészt akik szeretik a mézes-mustáros ételeket,  ők mindenképp kóstolják meg, mert a Pepe remek ízkombinációkat sorakoztat fel a burgerben.

FastFood Spy

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr3815312226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása