Új külső a Don Pepében!
2020. január 05. írta: FastFood Spy

Új külső a Don Pepében!

Az ünnepeken túllendűlve tegnap nem volt kedvünk főzni, így ellátogattunk a Don Pepe megújult budaörsi éttermébe. Jártam már pár Don Pepe étteremben, szerintem stílusilag azok is rendben vannak, például a Menyecske utcában található is nagyon tetszetős. A budaörsi étterem pedig megadja azt az igazi nyugodt, kellemes és barátságos légkört, ahova az emberek szívesen térnek be.

Az étterem kinézetéről csak egy képet készítettem, mert ez a pár asztal volt üres kb. 3 percre, és mivel az étteremi rész egy nagy egybefüggő tér, így nem akartam zavarni a többi vendéget fotózgatással. Az egész étteremben kiemelkedő szerepe van a fának és a fa hatású dolgoknak. A kellemes nyugtató hatású zenékkel igencsak megadja a feelinget az embernek, hogy betérjen egy ebédre/vacsorára.

81264504_496562534309426_489083624100986880_n.jpg

Tipp: Érdemes előre asztalt foglalni!

Sajnos nem tudtam lefényképezni mert éppen foglalt volt, de ha egy kicsit elfordítanám a kamerát egy kávés/csevegős sarkot láthatnánk a képen, nagyon kényelmesnek látszó fotelekkel, szőnyeggel és egy asztallal. Nekem az a rész tetszett a legjobban.

A szokásos hambi/pizza kombótól most eltértünk. Megkóstoltuk a Hortobágyi tekercset és a Dolce Vita-t.

Dolce Vita

A Dolce Vita egy pankó bundás pulykamellbe töltött füstölt lazac krémsajttal, valamint köretnek carbonara casareccia-t kínálnak.

Látványvilág:

81959010_463228661255205_2529140738344615936_n.jpg

81186256_453248865551814_3785961199808544768_n.jpg

Köszönöm szépen Don Pepe, hogy a: "lazaccal töltve" nálatok nem azt jelenti, hogy egy-két apró kis lazac darabocskát rászórunk a tölteni való húsra. A pulykamell legvégében is található még a lazacból, kiérezni a füstös, halas ízvilágot minden harapásnál a lágy krémsajt íze mellett is! Egyedül a citromos ízt hiányoltam belőle, de ez valószínűleg azért van, mert én halat általában citrommal/citromlével eszem. A carbonara is rendben volt, a pulykamell és a carbonara együttes ízkombója pedig arra ösztönzi a falatozó vendéget, hogy még, még és még egyen belőle.

 

Hortobágyi tekercs

Mint ahogy említettem, a másik választásunk a hortobágyi tekercs volt. Mivel én nem szeretem a csípős ételeket, nem kóstoltam meg, de már a kóstoló arckifejezése elárulta számomra, hogy valószínűleg ez is rendben lesz. 

 

tekercs.jpg

A tekercs a tipikus hortobágyi ízvilágot tökéletesen hozza, nagyon laktató és ízletes a fokhagymás tejfölös ragu. Azonban egy apróbb dolog lenne amit változtatnánk. A hegyes erőspaprikát mi jobban szétterítenénk a tekercs alapanyagai között, mert így egy helyre koncentrálódott és igaz, azon az egy ponton valóban érezni lehetett az erejét, viszont a tekercs többi részén szinte nem is volt csípős rész.

 

Összességében szerintem egy kellemes hangulatú új külsőt sikerült összehoznia a Don Pepének, aki nem szereti a zajos, kajaszagú "elegáns" éttermeket, ajánlom, hogy látogasson el ide, a budaörsi éttermükbe.

 

Fastfood Spy

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kajafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr4015394252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása